مرکز آموزش

مقالات

درخواست پشتیبانی به عنوان یک نماینده فروش مجاز، شما به بخش های دپارتمان پشتیبانی اختصاص داده شده توسط ارائه دهنده دسترسی خواهید داشت. بخش «درخواست پشتیبانی» وارد شوید تا لیست کامل درخواست های ارسال شده توسط مشتریان خود...

سفارشات هر سفارش که مشتریان خود همراه با روش پرداختی که انتخاب کرده اید و وضعیت فعلی یک سفارش بر روی لیست شفاف در قسمت «سفارشات» ارائه شده است. #مشاهده جزئیات و تایید سفارش با تایید سفارش، سفارش به حالت فعال در...

صورتحساب بخش «فاکتورها» فهرستی از تمام فاکتورهای تولید شده برای مشتریان شما را همراه با وضعیت فعلی نمایش می دهد. #مشاهده صورت حساب با انتخاب هر صورت حساب می توانید موارد آن را مشاهده نمایید. علامت گذاری به عنوان...

قیمت گذاری قبل از اینکه بتوانید محصولات، افزونه ها و دامنه ها را به مشتریان خود ارائه دهید، باید قیمت های خود را برای آنها تعیین کنید. برای انجام این کار به قسمت «قیمت محصولات» بروید. مهم است که قیمت هر محصول را تعیین...

مشتریان در این بخش می توانید لیستی از مشتریان خودتان را مشاهده کنید و همچنین تمامی اقدامات مرتبط با مشتری را انجام دهید. اینها عبارتند از: ورود به سیستم به عنوان مشتری (1)، قرار دادن سفارش مشتری (2)، مشاهده جزئیات...

نمایندگی سرور پینگ اولین سامانه نمایندگی فروش سرویس مانیتورینگ در ایران می باشد که توسط مجموعه میزبان پایتخت راه اندازی شده است. شما توسط نمایندگی سرور پینگ می توانید یک شرکت مانیتورینگ مجهز راه اندازی کنید و کلیه سرویس...

پیکربندی کلیه عناصر اساسی، مانند نام شرکت شما، امضای ایمیل و لوگوی قابل مشاهده در سراسر ناحیه کاربری، ایمیل ها و فاکتورها می توانند در بخش «تنظیمات» تعریف شوند. تنظیمات عمومی در این بخش شما تنظیمات فروشگاه خودتان را...