سوالات متداول

سوالات زیر مجموعه ای از دانشنامه سوالات در مورد سیستم های مانیتورینگ و بررسی آپ تایم سرور گروه سرور پینگ می باشد و با مطالعه این سوالات می توانید اطلاعات دقیق و جامع در رابطه با سامانه مانیتورینگ سرور پینگ و نحوه کارکرد آن بدست آورید.
همچنین از طریق پرتال کاربران سرور پینگ و در بخش آموزش-دانشنامه این گروه می توانید اطلاعات تکمیلی در رابطه با کارکرد سیستم و نحوه تنظیم و ایجاد سیستم مانیتورینگ بدست آورید و در نهایت شما همواره می توانید با پر کردن فرم ارتباط به سرور پینگ سوالات خودتان را مطرح نمایید.

چطور شرکتم را در رتبه بندی شرکت های ارائه دهنده فضا ثبت نمایم؟

قبل از هر چیز شما باید عضو سرویس حرفه ای ما شوید.

در حساب کاربری خود بر روی "اضافه کردن یک آزمایش " کلیک کنید تا سرور یا وب سایت خود را بررسی کنید. وقتی که دوباره به صفحه اصلی باز گشتید بر روی "ویرایش تهیه کننده" کلیک کرده و جزئیات شرکت خود را وارد کنید.

تذکر: اگر سرور یا سایت شما به تازگی بررسی شد هاست, "ویرایش تهیه کننده هاستینگ" را از وب سایت یا سرور خود انتخاب کنید.

پس از این کار شرکت شما ظرف 4 ساعت در رده بندی قرار می گیرد.

آیا سرویس مانیتورینگ پهنای باند سرور را مصرف می کند؟

بله ولی سرویس مانیتورینگ مقدار بسیار کمی از پهنای باند سرور شما را مصرف می کند برای مثال:

سرویس 1 دقیقه ای 20 مگابایت در ماه

سرویس 2 دقیقه ای 10 مگابایت در ماه

سرویس 5 دقیقه ای 4.12 مگابایت در ماه

سرویس 30 دقیقه ای 0.69 مگابایت در ماه

سرویس 60 دقیقه ای 0.34 مگابایت در ماه

چگونه می توانم بسته های پیامک خریداری کنم؟

وارد پرتال کاربری خود شوید ->بر روی سرویس ها کلیک نمایید -> سفارش سرویس جدید -> انتخاب رده بندی -> بسته های پیامکی سرور پینگ

ویا از لینک زیر استفاده نمایید بسته های پیامکی سرورپینگ

چگونه می توانم سرویس مانیتورینگ را تمدید کنم؟

جهت تمدید سرویس مانیتورینگ, قبل از به اتمام رسیدن دوره, فاکتور تمدید سرویس صادر شده و به آدرس ایمیل شماارسال خواهد شد. با پرداخت فاکتور, سرویس به طور خودکار تمدید می شود.

چگونه درخواست Reboot به سرویس دهنده ی اصلی در زمان Down شدن سرور/سایت ارسال کنم؟

شما با استفاده از سرویس ما می توانید به صورت خودکار در زمان Down شدن سرور به سرویس دهنده ی خود ایمیل بزنید و انها را برای Reboot سرورتان مطلع سازید.

برای فعال سازی این سیستم گام های زیر را دنبال کنید:

وارد حساب کاربری خود شوید

به قسمت تماس ها رفته و الگو های هشدار را انتخاب کنید.

روی "افزودن الگوی هشدار" کلیک کنید

"اسم تمپلیت" به نامی مستقیم تر مانند "تهیه کننده من" تغییر بدهید.

شاید شما مایل باشید که از به میل الکترونیکی خود تغییر دهید؛بنابرین تهیه کننده شما می تواند مستقیما به خود شما گزارش دهد.

موضوع را به چیزی تغییر دهید که جلب توجه بکند؛به طور مثال"فوری: لطفا سرور مرا دوباره راه اندازی کنید ".

پیغام را به گونه ای تغییر دهید که تمام جزئیات لازم برای حمایت تهییه کننده خود را در بر بگیرد.به طور مثال آدرسIPID سرورID قفسه ورود مراحل شروع دوباره سرور یا سرویس....

ذخبره کردن الگو.

در قسمت تماس ها رفته و یک تماس جدید ایجاد کنید.

ایمیل اضطراری سرویس دهنده خود را وارد کنید.

شاید شما مایل باشید که ارسال اطلاع و تذکر UP به تهیه کننده خود را غیر فعال کنید.تنها کاری که باید انجام دهید فرستادن درخواست گزارش می باشد،هنگامی که سرور یا وب سایت خراب می باشد.

شاید شما مایل باشید که بدین گونه تنظیم نمایید: "پس از خطاهای متوالی x اطلاع بدهید. " تا مانع از ارسال درخواست راه اندازی مجدد برای هر خرابی کوتاه مدت شوید.( و احیانا موارد شبکه ای کوچک)

"سرویس دهنده ی خود" را در "الگوی هشدار" مشخص کنید. تماس مربوطه را ذخیره کنید

آیا من می توانم بیش از یک سایت/سرور را در یک حساب مدیریت کنم؟

بله اگر از حساب های حرفه ای استفاده می کنید

چگونه سرورهای خود را از پشت فایروال مانیتور کنم؟

از زبان برنامه نویسی تحت وب مورد علاقه خود برای مثال PHP,ASP,JSP,... استفاده کنید و نرم افزاری بنویسید که به پایگاه داده متصل شده یک عبارت پرس و جوی ساده به سرور بفرستد و چنانچه پرس و جوی مورد نظر با موفقیت انجام شد نرم افزار یک جمله خروجی مانند "Database server is UP" بدهد.

در آخر به مانیتورینگ رفته، یک test اضافه نموده و برای مانیتورینگ وب سایت انتخاب کنید.آدرس انیترنتی پردازه را وارد کرده و کلمه کلیدی لازم را مشخص کنید/"سرورپایگاه اطلاعاتی UP می باشد. "اگر سیستم ما نتواند کلمه کلیدی را بر روی صفحه پیدا کند، شما را مطلع نموده و شما متوجه می شوید که سرور پایگاه اطلاعاتی خراب می باشد.

چگونه سرویس مانیتورینگ خود را ارتقاء و یا کاهش دهم؟

  1. به ناحیه کاربری خود در سایت شوید
  2. از منوی بالا صفحه " سرویس های من " را انتخاب کنید
  3. سرویس مورد نظر خود را پیدا کنید و بر روی آن کلیک کنید
  4. سپس بر روی گزینه ارتقاء کلیک کنید
  5. سرویس مورد نیاز خود را برای ارتقاء ویا کاهش انتخاب نمایید
  6. یک فاکتور برای شما ارسال می شود و مقدار هزینه اضافی به صورت خودکار محاسبه و برای شما ارسال می گردد.

تذکر1: اگر فاکتور را پرداخت کنید ارتقاء به طور خودکار انجام می شود. در غیر این صورت بعد از 2 هفته فاتور حذف خواهد شد.

تذکر2: در صورت ارتقاء نیافتن سرویس پس از پرداخت هر چه سریع تر یک درخواست پشتیبانی برای ما ارسال نمایید.

تذکر3: در فرایند ارتقاء هیچ مشکلی برای فایل ها و کنترل پنل شما ایجاد نمی شود

توجه مهم: با ارتقاء ویا کاهش سرویس تعداد اس ام اس ها تغییر نخواهد کرد.

آیا سرویس مانیتورینگ دارای گارانتی عودت وجه می باشد؟

بله این سرویس دارای یک هفته گارانتی عودت وجه می باشد.

موقعیت

موقعیت سرور های مانیتورینگ

امکانات سرور پینگ

  • مانیتورینگ 24 ساعت شبانه روز
  • پشتیبانی از چندین پروتکل
  • اطلاع رسانی پیامک و ایمیل
  • گزارش قطعی سرور
  • گرارش آپ تایم و کارایی سرور

چرا مانیتورینگ سرور پینگ

هر سرور یا سایت موجود در اینترنت حتما نیاز به مانیتورینگ دارد زیرا هر خرابی و یا قعطی و یا مورد نفوذ هکران قرار گرفت شما فورا با خبر شوید. سایت شما کاربران زیادی دارد و اگر آنها با سایت قطع شده شما مواجه شوند این موضوع باعث کم شدن کاربران می شود لذا خدمات سرور پینگ به صورت آنی شما را از این مشکلات با خبر می کند.



کاتالوگ سیستم و نرم افزار سرور پینگ

فقط0ریال

سفارش آنلاین

دریافت سرویس مانیتورینگ رایگان !

درحال حاضر تنها 999 عدد موجود می باشد